Strategieksekvering og ledelsessystemer

Strategieksekvering og Ledelsessystemer

Ledelsessystemet er den metode der bruges til at udvikle og implementere strategien i den daglige drift. Derudover bruges systemet også i praksis til at skabe forståelse for koblingen mellem strategi og drift.

Elementer i ledelsessystemet indeholder:

  • Human Ressource Management (HRM)
  • Kompetenceudvikling og ledertræning
  • Forandringsledelse
  • Ledelse af forandringer
  • Udvikling af mødestruktur
  • Udvikling af mål og KPI’er på alle niveauer
  • Kobling til strategien
  • System audit

Hos CLS kan vi hjælpe med at identificere indsatsområder og arbejde med udviklingen af de kompetencer, der skal til for at sikre bedste mulige eksekvering af strategien og de systemer indenfor ledelse, der giver mening for jer.

Ring til os

Mandag - Fredag: kl. 8.00 - 16.00
Lørdag - Søndag: Lukket

+45 30 32 64 04